Teknik Urutan Lelaki Supaya Tahan Lama Dan Kuat


Teknik mengurut
Mengurut adalah cara paling baik untuk memulihkan saluran-saluran yang tersumbat dan pengunaan minyak amat perlu di titik beratkan tentang khasiat-khasiat minyak tersebut agar dapat memberi kesan yang lebih dari biasa. bertujuan untuk kembalikan perjalanan darah/angin dengan lebih lancar. Kelebihan senjata kembali padat dan keras dari biasa. Masalah kencing tak lawas akan selesai. Pancutan kembali kuat. Yang bengkok kembali lurus. Cara urutan ialah dari pangkal zakar hingga ke takok “Gland”.

Teknik mengurut membesarkan dan memanjangkan
Cara ini bertujuan untuk buang angin, besar dan panjang. Tarik urat tunjang atau besar dari pangkal lubang najis hingga ke bawah telur. Amalkan sekurang-kurang 2 minit. Lagi lama lagi bagus. Perlu faham semua ini perlukan usaha; perubahan akan anda nampak sekiranya rajin mengamalkan dari sekarang. Dan sekiranya diamalkan secara sihat dalam 2-3 kali seminggu tetap ada perubahan yang mana kesihatan senjata anda. Ia akan pasti lebih dari biasa.

Teknik urutan menguatkan pangkal
Cara ini bertujuan untuk menguatkan kembali pangkal. Ia baik diamalkan dari awal supaya ia dapat menambahkan kekuatan pada bahagian pangkal supaya tidak mudah atau cepat patah ketika bersama dengan isteri bagi yang sudah berkahwin. Yang mana kesan dari patah tandan tadi menyebabkan senjata tidak lagi kuat terpacak dan akan menjadi cepat lembik ketika bersama. Amalkan dari sekarang dan rawatlah untuk kembali garang lebih dari biasa. Picit-picit di bahagian pangkal sekurang-kurang 2 minit atau lagi lama lagi bagus. Anda tidak akan menyesal suatu hari nanti dengan kelebihan penjagaan anda dari hari ini.

Teknik urutan “lubang cincin”
Terdapat 2 lubang sebelah kiri dan kanan zakar seperti lubang hidung. Permulaan rawatan akan terasa sakit dan senak. Cara rawatan ialah dengan meletakkan jari telunjuk di kiri dan kanan lubang, tarik nafas dan tekan pelahan-lahan ke dalam lubang cincin tadi. Sekiranya ingin mengeluarkan jari seeloknya anda kerap batuk-batuk. Tujuan batuk untuk mempercepatkan proses pecah angin dan lendir di dalam lubang cincin. Tekan sehingga 1 inci ke dalam lubang cincin. Lakukan sehingga hilang sakit dan senak. Kelebihan kembali cepat terangsang lebih dari biasa. Pangkal zakar yang kukuh dan buah telur yang kembali bulat tidak melebeh. Akan hilang sakit-sakit pinggang dan belakang. Ia adalah lebih baik daripada memakan pil perangsang di pasaran.

Teknik urutan untuk lebih tahan lama
Cara ini adalah paling patut kita amal dari sekarang supaya tahap masa pelayaran kita sentiasa stabil dan memuaskan. Bertujuan menghilangkan geli dan ngilu di atas bahagian kepala zakar. Kepala zakar perlu diasah selalu dan anda akan dapat lihat kesannya selapas anda rajin mengasahnya. Yang mana ramai golongan yang mungkin kurang pengetahuan mengunakan cara seperti mencari bahan-bahan sapu yang boleh merosakkan. Cara mengasahnya ialah dengan mengasah kepala zakar menggunakan tumit kaki. Bagi yang berbadan besar boleh juga menggunakan pergelangan tangan.

Tips : Penggunaan minyak bersesuaian seperti minyak lintah atau minyak ikan belacak asli akan menambahkan kesan urutan.

Carian Berkaitan

kuat tahan lama panduan urutan, cara mengurut zakar supaya tahan lama, lubang cincin tersumbat, Cara urut zakar, lubang cincin, urut tahan lama, cara urut zakar supaya tahan lama

Artikel Berkaitan

Tags: #belajar urut zakar sendiri #cara besarkan anu dengan urutan #petua urutan batin yang lengkap #rahsia besarkan alat kelamin lelaki #teknik urut nak bagi panjang dan besar #teknik urut supaya tahan lama #teknik urut zakar

Punca, Tanda Awal Kanser Prostat Lelaki
Kalenjar prostat Prostat adalah kelenjar kecil di pelvis lelaki yang merupakan sebahagian daripada
Makanan Eksotik Paling Seram Dalam Dunia
Mungkin pada zaman dahulu, makan makanan yang pelik atau lebih dikenali sebagai hidangan
Tanda Awal Kehamilan Bagi Wanita
Tanda awal kehamilan bagi wanita Kitaran haid menjadi lambat daripada biasa Payudara membengkak
Ketahui Tanda Awal Kanser Payudara
Tanda barah payudara Pesakit menyedari kehadiran penyakit ini dengan berlaku ketulan ketumbuhan, pengeluaran cecair

Comments are closed.