Parking

Parking,5 / 5 ( 1votes )
adada

Hari minggu, kereta ni memang park kat depan umah je..mungkin ia juga salah satu cara untuk mengurangkan penggunaan petrol..Sebenarnya bukan apa? Aku taktau nak gi mana…Nak pusing-pusing pun kena ada tempat nak dituju..Maka tersadailah ia disitu…

Artikel Berkaitan

Tags: #kereta #minggu #park

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    Anonymous8 years ago

    erm,meh cnih nak g jenjalan….erm,bez wOooo…kite naik basikal..

    Reply
  2. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    🙂 hehe~

    Reply
  3. author

    filanastasia8 years ago

    cantik sei rim.. mantap… huhuhu

    Reply
  4. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    filanastasia,
    tgok ar keta sape? hahaha~ 😛

    Reply
  5. author

    Anonymous8 years ago

    shino: kete sape ekk??hahahaha~

    Reply
  6. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    anonymous 2,
    kete anak teruna.. hahaha 😛

    Reply
  7. author

    syzn8 years ago

    aa…yep2! nice rim! aaa…nk tukar ngn rim myvi?? he3
    aaaa…got 1 Q, macammana nak insert pic dlm stp post…like yours nih…perlukan tunjuk ajar plz…tenku =)

    Reply

Leave a reply "Parking"