Panas Terik

Untitleds

Hari siang yang kering.. takde angin. Kalau duk berdiri tengah-tengah jalan sure jadi rentung macam daging masak. Huh. Takde ke manusia yang sanggup buat cabaran berani pakai seluar pendek then pergi tidur atas jalan raya yang panas garing tu? Amacam? Ada berani? 
Bila tengok kat tengah jalan tu, ada macam wap haba gitu. Memang masak kulit kalau baring atas jalan tar ni. Apa kata kalau ditawarkan duit sejuta RM? Nak? hehe Tapi kena baring dari jam 12.00 tengahari sampai jam 4.00 petang. Menarik-menarik..

Pepun cuaca panas ni, elok juga singgah minum air kelapa muda sambil kena goreng pisang panas. Haih boleh hilangkan haus di hari petang ni…
Shino said : santai hari minggu..

Artikel Berkaitan

Tags: #hari #jalan-jalan #tengahari

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    the life of cikgu sue6 years ago

    Rasanya ada orang yangsahut cabaran tu.Tapi jangan pula satu juta rupiah.

    Reply
  2. author
    Author

    Encik Shino6 years ago

    auntie,
    yeke?? Haha.. Mungkin mereka yang biasa berarak kat Batu Cave tu kot. 😛

    Reply

Leave a reply "Panas Terik"