Malam Ini

Malam Ini,5 / 5 ( 1votes )
080220091440-copy

Malam ni dingin sekali, selepas selesai sesi bengkel, aku keluar sambil melihat keindahan suasana malam di kawasan resort.

Nyaman sekali. Aku sukakan kedamaian ini, suara ombak memukul pantai jelas kedengaran disamping sahutan deruan pokok rhu yang ditiup angin malam. Sunyi rasanya. Malam ni bulan mengambang penuh. Aku berfikir sejenak, fikirkan nasib aku yang kian menghitung hari. Nampaknya, masih belum ada yang sudi.

Kedinginan malam ini terasa mencucuk tulang. Ditambah pula, keadaan kesihatan aku yang belum pulih sepenuhnya. Eloklah kiranya aku masuk berehat sambil menunggu hari esok. Semoga hari esok akan lebih baik dari hari ini.OK nite!


Artikel Berkaitan

Tags: #dingin #malam #pantai #resort

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    Benrauf8 years ago

    mcam mane ari ni? ade baik sket x bro? :p

    Reply
  2. author

    A t i Q a h8 years ago

    Jaga kesihatan. Moga hidupnya berjalan lancar. 🙂

    Reply
  3. author

    Ladybug Yna8 years ago

    jodoh dtgn tuhan. sabar ye.

    Reply
  4. author

    filanastasia8 years ago

    s h i n o : elek bro.. kamu lelaki.. perasaan yg sama malah lebih lagik bg fila yg pompuan ini… huhuhu.. just chill okies.. dan jgn lupa makan ubat ya…

    Reply
  5. author

    cHaDacHaDa8 years ago

    wooo..
    lepas baca entry ni,terasa cam angin kuat…berderu-deru.
    muka ada basah sket.
    tempias…

    tempias air hujan rupanya!

    hiks

    Reply
  6. author

    sAfFiYaHnAjLah8 years ago

    aiseh..
    lain macam jerk bunyi entri kali neh..
    silap makan ubat ker?

    Reply
  7. author

    myadlan8 years ago

    aisey.. demam time cuti mesti tak best.. takpela.. sabo je.. semoga cpat sehat

    Reply
  8. author

    nadia-ady8 years ago

    jaga kesihatan baik2 🙂

    Reply
  9. author

    AzRi AzyAn8 years ago

    semoga cpt sembuh okay!
    ^_^

    Reply
  10. author

    damme damiah8 years ago

    sy suka mlm bulan terang
    rs mcm nk lepak di padang luas sambil lyn perasaan
    🙂
    🙂
    😉

    Reply
  11. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    benrauf,
    lama dah ni
    xbaik2 jugak..

    atiqah,
    🙂 aminnnn
    doakah tu tiqah?

    ladybug yna,
    xbest ayat awk tu
    hahaha

    filanastasia,
    tgh ilek la ni..
    tp keje tetap keje.
    🙂

    cHaDacHaDa,
    takde sedih2 ok..
    muka kena air laut tu..
    hehe

    sAfFiYaHnAjLah,
    hehe lain kah?
    tu la book of life
    🙂

    myadlan,
    aku tgh berusaha nk
    sembuh ni bro..

    nadia ady,
    🙂 baik!

    AzRi AzyAn,
    🙂 baik!

    damme damiah,
    huhu suke gak..
    klu lelaki mcm tak sesuai kah?
    😛

    Reply
  12. author

    .fatin nabila.8 years ago

    malam + bulan itu indah..!
    btw, oS kt ne ni?

    Reply
  13. author

    Farah Aminuddin8 years ago

    so dh sihat ke belum ni??

    Reply
  14. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    fatin nabila,
    cantik bulan mengambang kan?
    kat Kota Bharu daaaahh 🙂

    farah aminuddin,
    🙂 94% recovered..

    Reply

Leave a reply "Malam Ini"