Kenali Personaliti Pasangan Anda


Macam mana untuk mendapatkan gambaran personaliti seseorang lelaki. Sebenarnya, bukan lelaki sahaja tetapi perempuan juga tidak terkecuali.Β Kalau anda ingin mengetahui serba sedikit berkenaan personaliti teman lelaki anda, samada dia adalah jenis yang pandai menguruskan diri, cermat atau tidak, anda boleh menilainya dengan melihat barangan yang bersama dengan mereka seperti motosikal, kereta dan sebagainya.

Jika dilihat kenderaan miliknya amat tidak terurus seperti tidak pernah dicuci, tidak berada pada keadaan yang sempurna atau berselerak maka itulah mengambarkan cara mereka menguruskan peribadi mereka.Β Kalau berpeluang melihat bilik tidur mereka, maka anda boleh simpulkan macam mana pengurusan diri seseorang lelaki itu. Kebenaran nya adalah 90%.


Artikel Berkaitan

Tags: #cara kenal sikap sebenar pasangan #cara lihat personaliti kekasih #ilmu bercinta #macamana cara nak kenal pasangan

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    azie8 years ago

    seriusly?

    sure eh?

    hmmm..kena buat lawatan mengejut neyh,ehehe

    Reply
  2. author

    vidadarisakura8 years ago

    abis tu?
    bilik aku macam lelaki..
    sebenarnya aku lelaki?
    hoh?
    aku anak jantan..lupa..haha

    Reply
  3. author

    annaheim8 years ago

    hui.yeke.masalahnya,bile la plak nak pi tgk tmpt tido die kan.haha.~!

    Reply
  4. author

    Farah Aminuddin8 years ago

    cek bilik tidur dia eh. hrm.. kalau bersepah ape maknanya? haha

    Reply
  5. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    azie,
    sila la spot cek..
    haha

    vidadarisakura,
    hahaha..
    mcm ke betol?
    πŸ˜›

    annaheim,
    hehe webcam ke..
    πŸ˜›

    farah aminuddin,
    cuba bayangkan bilik
    die tu macam dia..
    hahaha πŸ˜€

    Reply
  6. author

    ~ mizzAmy ~8 years ago

    ~ lepas nih boleh la suh si dia snap gmbr bilik dia. kehkehkeh… ~

    Reply
  7. author

    striker8 years ago

    assalamualaikum,

    bilik pejabat awk kemas, so, nk bgtau awk sorg yg smart la ni? ok ok sy paham..

    jgn maaraaa aaa? πŸ˜›

    Reply
  8. author

    .fatin nabila.8 years ago

    hehe`..
    dulu time couple pon bleh kate long distance relationship, so, xdpt nk check ane..
    skrg, single..
    xyh sush2 nk pk, hehe`

    Reply
  9. author

    hey...ini aku8 years ago

    ohhhh..kau dh tgk keter aku..mna aci judge keter dgn peribadi.

    Reply
  10. author

    Ladybug Yna8 years ago

    Sy mau tgk bilik tidur en.saiful. hohoho.
    ..(-.-)…

    Reply
  11. author

    filanastasia8 years ago

    s h i n o : alahai.. kebelakangan neh sila jgn tengok kereta saya.. fault la.. hahaha…

    Reply
  12. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    mizzamy,
    hehhee silap besar lah
    πŸ˜›

    striker,
    ehh bilik pejabat sy bukan sy
    kemaskan tp pejaga bangunan
    hehehe so,xleh dirumuskan begitu
    πŸ˜›

    fatin nabila,
    susah ke pk..?
    smbil kapel, sambil buat
    research. πŸ˜›

    dinnie,
    erkk πŸ˜›
    nasib ahh hehehe
    tp aku xpernah judge gtu..

    ladybug yna,
    hehehe.. πŸ™‚
    eh sy hanya utarakan
    ape yg betul. Tlg jgn
    jadikan sy bahan kajian
    πŸ˜› hehe

    filanastasia,
    haa cepat gi cuci..
    πŸ˜›

    Reply
  13. author

    sAfFiYaHnAjLah8 years ago

    saya x setuju!kurang dari 90%
    haha..
    atas beberapa faktor n sebab musabab

    Reply
  14. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    sAfFiYaHnAjLah,
    hehe habis ape sebbnya?
    bz ? xde mase? bukankah itu
    semuanya mempengaruhi pengurusan diri? Lainlah klu org tu mmg suke sepah2 kan..dh memang die suke gtu.
    πŸ˜› ade mse pn sama gak..

    haha

    Reply
  15. author

    hakiMET8 years ago

    sy bantah yg arif…objection..haha

    leh caye ke ni bang..

    ke dusta berkalang sume nih..

    Reply
  16. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    hakiMET,
    ni kira usul.
    Kalau nak bantah kena
    bagi sebab ok? πŸ˜›

    Reply

Leave a reply "Kenali Personaliti Pasangan Anda"