Dr.Love vs Pesakit

love doktor, dr love

love doktor, dr love

Episod DR. Love diteruskan…

Dr. Love : Kamu tiada boyfriend?

Pesakit : Sekarang dah takda..dulu ada..mmmmmm (sambil mengeluh panjang)

Dr. Love :

Mana pergi boyfriend kamu..?

Pesakit : Saya telah meninggalkan dia kerana dia selalu mempermainkan saya. Saya tak tahan dipermainkan lagi..

Dr. Love : Apa dia lakukan pada kamu? sehingga kamu meninggalkan dia?

Pesakit : Dia cuba mengambil kesempatan keatas saya..

Dr. Love : Dia buat apa pada kamu?

Pesakit : Dia telah mencium pipi saya..saya dah tak suci lagi..(sambil menangis)

Dr. Love: Hurm..so sekarang adakah kamu akan bercinta lagi?

Pesakit :

Saya tiada hati untuk bercinta lagi..sekarang saya nak mendekati diri pada yang Esa..

Dr. Love : Bukan kah selama ini pun kita perlu mendekati diri kita pada yang Esa tidak kira kita senang atau susah?

Pesakit : Yer..saya paham tapi baru sekarang saya sedar..

Dr. Love : Adakah kamu akan memberi sekali lagi peluang kepada boyfriend kamu untuk memiliki hati kamu?

Pesakit : Tidak mugkin kerana saya sudah tiada perasaan..

Dr. Love :Adakah kamu masih menghubungi dia?

Pesakit : yer..kami berkawan rapat..

Sambil tersenyum Dr. Love berfikir sesuatu… apa yang Dr. Love fikirkan??

Sama-sama lah kita renungkan..


Artikel Berkaitan

Tags: #cinta #hati #perasaan #soalan

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    AyAres8 years ago

    huhuuhuhuhuh..cium pipi pong di kira tak suci lagi yerrr… muahahahaaha

    Reply
  2. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    AyAres,
    banyak cara untuk bersuci..pakai air mutlak dan istinjak..hehehe pilih mana sesuai..

    Reply
  3. author

    mieza adam8 years ago

    haih..len mcm tul kali ni MR. JAMBU post….huhu

    Reply
  4. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    mieza adam,
    hehehe ~ suka-suki je panggil org gtu..

    Reply
  5. author

    mieza adam8 years ago

    ye! sy mmg suka pgl awk mcm tu…
    x salah kan..

    Reply
  6. author

    lavender8 years ago

    suci ..? bersuci? dua perkara berbeza…

    Reply
  7. author

    Anonymous8 years ago

    suci: bersih
    bersuci : perbuatan mencuci
    sesuci : ??

    Betul ke kalau dah kene cium dah xsuci?

    Reply
  8. author

    mieza adam8 years ago

    hurm..episode dr. love ni mz rasa perlu disambung..huhuhu

    Reply
  9. author

    Anonymous8 years ago

    Betul ke kalau dah kene cium dah xsuci? <-- ntah la. tapi tu dikira sebagai molest. molest dlm bm apa?

    Reply
  10. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    mieza adam,
    Panggil je laa..
    pilih yang mana senang ingat..hehe

    lavender,
    Yer berbeza..
    klu suci maknanya belum kotor..
    klu bersuci maknanya benda kotor disucikan…huhu

    anonymous,
    masing-masing punya pandangan..

    mieza adam,
    Perlu ke disambung..?? akan dipertimbangkan..

    anonymous,
    Kena tanya Dr.Love ar gtu..huhu

    Reply
  11. author

    filanastasia8 years ago

    setiap individu ader pandangan berbeza tentang suci.. tp ceq sendiri pun tak reti nak mendefinasikan suci itu.. huhuhu

    Reply
  12. author
    Author

    Encik Shino8 years ago

    filanastasia,
    suci means clean kot..hehe

    Reply

Leave a reply "Dr.Love vs Pesakit"