Cerita Lawak Kemalangan Jalan Raya Paling Sadis

Untitled-copy

Satu kemalangan jalan raya berlaku melibatkan penunggang motosikal dengan sebuah lori tangki membawa minyak masak subsidi. Penunggang motosikal yang leka itu akhirnya hilang kawalan dan bertembung di sebuah selekoh tajam dan terbabas melanggar tiang telefon. Beliau luka parah. Seorang tua berpangkat setengah abad yang lalu ditempat kejadian terus menghulurkan bantuan kepada penunggang motosikal yang separuh nyawa menanggung kesakitan.

Orang Tua : “Dik mengucap dik…. ingat Tuhan banyak-banyak….” (Sambil memapah dan meriba mangsa dengan erat)

Mangsa :

“Allah sakitnya..”

Orang Tua : “Dik mengucapppp banyak-banyak…” (Pesan orang tua itu lg..)

Maka, pemuda itu pun mengucaplah dengan nada lemah…

Mangsa : “Ta’ba tiada abi la habimmm…bla bla” (surat al-had)

Orang tua itu tergamam!

Carian Berkaitan

yamaha y15zr kemalangan jalan raya

Artikel Berkaitan

Tags: #cerita lawak kemalangan jalan raya #kisah eksiden paling ngeri #kisah kemalangan jalan raya

Pandangan Lelaki Kepada Perempuan Seksi
Bagi sesetengah lelaki, perempuan sebegini, biasanya jarang dijadikan pilihan sebagai teman hidup. Ini
Cerita Tentang Pelajaran Dalam Kelas
Murid-murid sekalian. Hari ini kita akan belajar pasal haiwan. Sebelum tu, cikgu nak
Cerita Bayi Berkaki Ayam
Semalam, aku lepak bersama seorang kawan, sudah lama tidak keluar mengeteh (minum teh)
Kuih Akok, Sangat Sinonim Dengan Negeri Kelantan
Al-kisah hikayat kuih Akok Hari ini saya nak citer sket pasal “Kuih Akok”.
  1. author

    wawa7 years ago

    nervous sgt kot smpai lupa nk ngucap mcmana 🙂

    Reply
  2. author
    Author

    Encik Shino7 years ago

    wawa,
    hahaha yekot 😛

    Reply
  3. author

    LadybugYNA7 years ago

    adoi,ni cite btol ke ape ni wak? suspen je sy baca.Ingatkn eksiden yg hr ni punya.Keta smpai terbakar woooo.

    Reply
  4. author
    Author

    Encik Shino7 years ago

    ladybug yna,
    hehe ntah 😛

    Reply
  5. author

    Faizal@poyan7 years ago

    salam shino…
    tragis sekali cerita itu…tapi yg tragis sampai mengucap pun tak tau..atau dia terlupa or tersalah sebab terlalu sakit kot

    Reply
  6. author

    yOnnA7 years ago

    err bro. tatau ni story lawak atau mmg kenyataan. tp tergelak sikit la.

    semoga allah permudahkan semuanya 🙂

    Reply
  7. author
    Author

    Encik Shino7 years ago

    faizal@poyan,
    Terpulang pada penilaian masing-masing hehe 😛

    yonna,
    jom gelak sama2 😛

    Reply
  8. author

    the life of cikgu sue7 years ago

    Orang tua yang menolong tu yang ambik minyak masa lori tangki terbalik tempoh hari ke.

    Nasib baiklah orang muda tu tahu jugak baca surah tu.Dibuatnya hanya menyebut mengucap,mengucap tak ke haru.

    Reply
  9. author
    Author

    Encik Shino7 years ago

    the life of cikgu sue,
    hehe haah biasa lah tu,
    ada je yang ambil kesempatan..
    🙂

    Reply

Leave a reply "Cerita Lawak Kemalangan Jalan Raya Paling Sadis"